søndag den 18. marts 2012

Bored ^-^

SIDSTE:1. Sidste du drak - Cola
2. Sidste telefonsamtale - *tjekke sin mobil* min bror o0
3. Sidste modtaget sms - Fra Laure xD
5. Sidste gang du græd - Sidste uge.. ^^

DET HER ÅR:
15. Har du fået nye venner i år? - Yup 8D.
16. Sluttet at være forelsket? - ogs det.. sån halvt ihvertfald, tror ikk det er sluttet helt.
17. Grine til du begyndte du græde? - ja.. xD
18. Mødt nogen der har forandret dig? -ja det har jeg vidst. Jeg er blevet mere ligeglad med dem jeg før prøvede at ligne, og er mere mig selv.
19. Fundet ud af hvem dine virkelige venner er? - ja, eller dvs.. det fandt jeg allerede ud af sidste år.. :3
20. Fundet ud af at nogen har bagtalt dig? - nej det tror jeg ikk x3
21. Kysset nogen fra din top friends liste? - Nope xD
.
SANDHED:23. Hvor mange børn vil du ha? - 1-2.
24. Har du kæledyr? - ja da :D
25. Vil du forandre dit navn? - nope ^^
26. Hvordan fejrede du din sidste fødselsdag? - Ehm med kage xD
27. Hvornår vågnede du i dag? - 8.30.. fordi min far mente han skulle spørge mig om jeg ikk skulle ud at ride.. -.-''
28. Hvad gjorde du midnat igår? - Jeg brændte papir af 8D okay jeg er ikk pyroman eller noget, fik bare lyst til at tage nogle billede ^^ og det blev så af det :D
29. Nævn noget du IKKE kan vente på? - ehm.. til at se de dejlige mennesker igen ^^
30. Sidste gang du så din far? - for en time siden ca xD
31. Hvad ville du forandre i dit liv? - der er ting jeg ville ønske jeg kunne ændre ja >..<
32. Hvad hører du lige nu? - Pika girl - S3RL.. har haft den på hjernen hele dagen så blev nødt til at høre den 8D
33. Har du nogensinde snakket med en person der hedder Tom? - nej ikk så vidt jeg ved xD
34. Hvad går dig på nerverne lige nu? - dumme mennesker som ikk fatter en skid.. >.>
36. Hvad er dit virkelige navn? - Natacha aka. Nalle xD
37. Status - Single ^^
38. Stjernetegn - fisk whuh xD
39. Pige eller dreng? - Pige. ^^
40. Skole - Brenderup.
41. Efter skole - skal på efterskole næste år i Grindsted ^^
42. Arbejde - I en guldsmed, og på Harndrup frugtlager :3
43. Hårfarve - Brunette xD
44. Langt eller kort? - Sån til skuldrene.. xD men skal snart ha det klippet en smule kortere whuh xD.
45. Højde - 1,65 cm :D
46. Er du desperat efter nogen? - nej det tror jeg ikk xD.
48. Piercinger? - Ingen..... desværre >..< eller jo huller i ørene men det tæller nok ikk.. XD
49. Tatovering? - ingen.^^
50. Højre eller venstre? - Højre.
LIGE NU:61. Spiser - nothing, like a baws.. xD.
62. Drikker - Cola x3
63. Nu skal jeg - ehh... vente på anko kommer på igen x3.
64. Hører på - MTC - S3RL
65. Venter på - anko xD:D


DIN FREMTID:

66. Lyst til børn? - ehhh...
67. Lyst til at gifte dig? - Måske xD.

HVAD ER BEDST MED DET MODSATTE KØN?
69. Læber eller øjne - Øjnene
70. Kys eller kram - Kys. ^^
71. Højere eller lavere - Højere..
72. Ældre eller yngre - det er ligemeget, bare personen er sød lol xD
73. Romantisk eller spontan - begge ^^
74. Flot mave eller arme - Mave. 6 pack guf xD
75. Tatovering eller piercing - Piercing ^^
76. Voldsom eller forsigtig - forsigtig.
77. Forhold eller bare leg - forhold<3
78. Larmende eller tilbageholdt - larmende.xDD

HAR DU NOGENSINDE:
79. Kysset en fremmed - nej.^^
80. Drukket stærk alkohol - Ja.. :3
81. Tabt brillerne/linserne - nej, har ingen af delene xD
82. Sex på første date - nej. xD
83. Knust nogens hjerte - ja.. :3
84. Fået dit eget hjerte knust - Yup ^-^
85. Blevet arresteret? - Ups,, kun for den kage jeg stjal o0 ej okay xD.
86. Takket nej til en invitation til date - nej.^^
87. Grædt når nogen døde - ka ikk komme i tanke om nogen som døde udover da jeg var 2 år o0
88. Kunnet lide en ven, som er pige? - ikk hvad jeg ka huske xD
TROR DU PÅ:89. Dig selv - ja
90. Mirakler - ikk rigtigt.
91. Kærlighed ved første blik - Nope 8D
92. Himlen - Nope xD
93. Julemanden - JAAA!!!!! :D
94. Kys på første date - Hmm ved ikk >..<
95. Engle - nej xD

SVAR HELT ÆRLIGT:
96. Er der en person du har lyst til at være sammen med lige nu? - Ja. ^^
97. Haft mere end en kæreste ad gangen? - Nej xD
98. Tror du det er muligt at være trofast for altid? - Ja, det gør jeg 8D
99. Hvad er den ene ting som du ikke kan leve uden? . dem jeg holder af ^^

Og hvorfor jeg lige spildte mit liv på at udfylde det her ved jeg ikk xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar