søndag den 29. januar 2012

Hvorfor?

Somehow I found
A way to get lost in you
Let me inside
Let me get close to you
Change your mind
I'll get lost
If you want me to
Somehow I found
A way to get lost in you

The pain of it all
The rise and the fall
I see it all in you
Now everyday
I find myself sayin'
I want to get lost in you
I'm nothing without you

Hvorfor skal jeg  være så meget anderledes end dig, en helt anden type, fuldstændig forkert tøs..
Ja.. jeg er alternativ, emo, punk kald mig hvad du vil... hvorfor er du så anderledes..
Hvorfor er du den eneste der får mit hjerte til at galopere..
Du er så speciel, de gange du sagde du savnede mig, du gjorde mig glad
Alligevel ignorerer du mig.. Ligepludseligt holder du op med at skrive til mig..
Som om jeg ikk eksisterer.
Jeg ved godt vi ikke har noget.
Jeg ved godt du ikke ved hvad jeg føler..
Jeg ved godt jeg ikke er din type..
Men forfanden hvor er jeg fortabt i dig <3

Jeg vil ikke give op~~
Jeg vil blive ved med at kæmpe for dig ~<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar