lørdag den 28. januar 2012

In the end, a happy ending 8D




Yay så endte det hele alligevel godt! ^-^
Anko og jeg skred hen til Mie for at opmuntre hende lidt ;3
Det var mega mega hyggeligt, (selvom de gjorde mig til en draq queen.. o.o *staves*) xD
Men skulle desværre smutte tidligt, da jeg skulle til fødselsdag ved min mormor ;3
Min bror og jeg byttede trøjer xD Hold kæft jeg elsker hans trøje jeg vile eje den xD
Da jeg så kom hjem fra fødselsdagen var de i et forhold! Whuh jeg er glad på deres vegne ^-^

Og magter ikk lige at skrive the hele igen.. >..< det står på min tumblr xD http://theblueberrycake.tumblr.com/

Fuck hvor er jeg træt af at blive mindfucked hele tiden. Ka ikk tænke på andet end ham, han er hele tiden i mine tanker. Når jeg drømmer, er det om ham. Mit hjerte hopper altid et ekstra slag bare jeg ser et billede.. >..<
Hver gang jeg logger på skype har jeg lyst at skrive til ham hele tiden!
Stalker hans facebook, hver gang jeg ser han har skrevet til noget, med noget whatever mærker jeg et stik af jalousi i siden..
Tør ikk skrive det til ham..
Tør ikk indrømme det over for ham..
Er bange for at blive afvist..
Jeg føler mig for anderledes, for forkert til ham..

Men alligevel fik jeg taget mig sammen til at spørge om han ville mødes.. Han sagde ja.
Jeg havde lyst til at hoppe rundt op mit værelse da jeg læste svaret. Alligevel ved jeg jo godt der nok aldrig bliver noget imellem os.
Jeg er for stor en kylling til at kunne holde, til at turde sige "Jeg elsker dig"<3
Årh hvor ville jeg ønske at jeg vidste hvad han følte..~~<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar