mandag den 30. januar 2012

Jeg failer.. o.o

før jeg begynder på alt mit emo pis så vil jeg lige sige at jeg havde en fucking nice dag med Anko i middelfart.
Kæft det var hyggeligt 8D Jeg har virkelig savnet at være sammmen med hende sådan alene (okay det lød perv..o.o)
Og jeg failede self mega meget, gik ind i døre og alt muligt xDD
Det moment hvor man ønskede aldrig at være gået i Tiger.
Først taber jeg mine poser, så skal jeg så til at gå ud og smadre hovedet ind i døren. For så at gå ud og tabe poserne igen, mens Anko dør over en xD
Øj men hvor var det hyggeligt.. xDD
Self nåede vi ikk den første bus hjem.. OTL Så vi måtte vente en time  på Midddelfart station, så vi købte cult og ventede.. ^-^
Jeg elsker dig sq Anko, du en dejlig en<3
Der er der altid når jeg har brug for dig.. og man kan snakke om alt med dig.
My dear husband du betyder meget ^^
................................................................................................................................................................
Jeg ved egentligt ikk rigtigt hvorfor jeg har denne blog :3 tror måske lidt det er for at få alt mit emopis ud eller hvad man nu siger ^^
Så slipper mine veninder da for noget af det (lol) xD

Hvor må jeg værre træls at høre på nogengange.. o.o Undskyld Mie og Anko.. OTL<3
Jeg tror jeg vil bage  en kage hvor der står de er de bedste.. det må jeg seriøst gøre på et eller andet tidspunkt xDD

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Broken.. >..<
Jeg bliver stadig "ignoreret", og jeg tør ikk skrive til ham.. som Anko sir, er jeg en kylling. :3
Jeg har mega meget mistanke om han har et crush på en eller anden.. men tør ikk spørge.. o.o
Dooooohh... jeg burde tænke på noget andet.. men jeg kan bare ikk :c
Jeg føler mig som en fucking klam stalker...

2 kommentarer:

  1. Klamme stalkere er de bedste! ;)

    Jeg er bange for at du bliver såret, at han slet ikke tænker på dig. Men. Ta imod en udfordring. Come on. Vil du ikke hellere ha elsket end aldrig ha elsket? Skriv til ham, kontakt ham! Du er nød til at forsøge, før du kan sige at det ikke kan lade sig gøre! Ta en chance! ò3o Og hvis han såre dig, og du falder, så griber dine venner dig! Dont worry!

    Det kommer bare til at gøre mere ondt at du i fremtiden vil se tilbage og fortryde a pokkers til, fordi du aldrig fandt ud af om det kunne blive til noget, det vil plage dig forevigt!

    Hvis du kontakter ham, og det ikke bliver til noget kan du i det mindste se tilbage og tænke; nå pyt! Jeg forsøgte! Og det slog mig ikke ihjel! òwo

    Eller.. Måske kan han faktisk godt lide dig, og I finder sammen! *w*

    SvarSlet
  2. du har nok ret >..<
    Tak Wolter! På en eller anden måde hjalp det der faktisk meget x3
    Det gav mig faktisk nyt håb :D

    SvarSlet