tirsdag den 31. januar 2012

friends.. ^-^

Nogle ganger føler jeg at folk bruger mig som pitstop..som en folk dumper ned på en gang imellem, og så bare forlader igen.. Og nogle vender så tilbage efter 1 år for så at skride igen.. >..< doh.. jeg er træt af falske venner..

self, har jeg ogs nogle af de skønneste mennesker omkring mig *:
Anko, du er nok en af de mennesker som betyder allermest for mig. Du er der altid når man behøver dig. `Du er altid herre glad, dejlig, og underlig. ^-^
Kunne ikk klare dig i starten.. jeg sys faktisk du var skide træls xD Nå men der til der der halloween noget hos dig begyndte jeg at få øjnene op for din skønne personlighed :3
London med dig var en af de dejligste ferier jeg nogensinde har haft!<3

Mie du er ligesom Anko en af de allerbedste!<3 Din abe, smølf, wierdo nii-chan.. xD
Eller hvad man skal sige om vores klamme incest relationer.. o.o
Mand, kone, bror, barn, mor... Tja.. xD
Du har virkelig hjulpet mig igennem meget, og har haft mange underholdene timer med dig ;3 Du er skøn, dejlig, rar, underlig, sjov osv. osv... man kan ikk beskrive nogle af jer dejlige mennesker<3 Jeg elsker jer *:

Morten og Lasse ^-^
Sys ogs lige i skulle med, i er jo ogs mega nice, og i sidder jo alligevel sammen med os underlige mennesker hvert frikvarter xD

Kom til at tænke på at jeg faktisk kun har 3 måneder tilbage med de mest awesome mennesker >..<
Det er faktisk ret skræmmende at skulle miste jer.. o.o og blive spredt ud over lille danmark (og mie som måske skrider til Østrig OTL..)

"Strib gruppen"
Dino, Marley, Simon. I er skønne! ^^ I er alle sammen nogle dejlige nogle, kender jer ikk sååå godt igen men kæft hvor jeg savner jer >..<
J-popcon 2011 var nok en af de bedste oplevelser nogensinde med jer ^-^



Ingen kommentarer:

Send en kommentar