lørdag den 4. februar 2012

Sne ^-^




Så sner det igen.. Koldt men pænt ;3
Men kunne så ikke kommer på arbejde i Fredags pga. snevejret hvilket egentligt var rart nok ^-^
Startede morgenen med at se ud på de smukke snevejr, yay.
Fik så fundet en kælk frem og spændte den efter Caytie, sammen med min bror. Tøsen var så dygtig, selvom jeg tror hun sys det var tungt at trække ;3
Tror jeg tager nogle billeder af det imorgen<3 *at hugge sin brors kamera*
Damn.. jeg må snart ha taget mig sammen til at købe et xD

Imorgen skal Silas "køres" til ^-^
Men håber nu sneen snart forsvinder.. det er så skide besværgligt, og ka ikk komme ud at ride OTL
Men hundene elsker det ;3
Ihvertfald gider jeg ikke sne inde.. vil godt til Tyskland og besøge min farmor i vinterferien<3

Tror mine ting hader mig i øjeblikket.. o0 Mit batteri på min computer smeltede også sammen igår.. Så den leger stationær.. fuck det træls jo!
Mie! Jeg forstår hvordan du har det nu. >..<
Måske burde jeg forberede mig på projektuge.. skal nok blive godt at arbejde sammen med Mie igen ^-^
Håber bare hun er rask til mandag..
Btw.. jeg kommer til at savne dig helt sindsygt næste år.. :c<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar