torsdag den 9. februar 2012

Vinterferien..

Så der kun 1 uge til ferien. Jeg ved ikk rigtigt om jeg skal glæde mig eller hvad fanden jeg skal.. jeg går efterhånden og bliver lidt smånervøs for den.
1 uge er alligevel lang tid? Hvad fanden skal jeg snakke med hende om?
Skal være hele ferien hos min farmor i tyskland.
Mit anden problem er så at hun kun snakker tysk.. stressende.

Det kommer så til at blive første gang jeg er alene med hende i så lang tid. På en måde glæder jeg mig, på en måde ikke.
Problemet er lidt at jeg ikke rigtigt kan finde ud af hende, hun forvirrer mig, Sidst hun var hos os, var hun mega sur på mig, hadede mig. Selv efter 2 måneder hadede hun mig, gad ikke snakke med mig over telefonen. Og fra den ene dag til den anden var hun fuldstændig anderledes. Virkede glad for mig igen.
Hvorfor skal mine familieforhold også være så forvirrende?

Min farfar kender jeg ikke rigtigt, det er langt tid siden jeg har snakket med ham og aner ikke hvor han bor. o.o
Min farmor er underlig
Min papfarfar glemmer jeg altid, har intet forhold til ham..
Min morfar piller altid mine holdninger ned, disser mig, disser de mål jeg sætter mig.. OTL
Det faktisk noget som sårer ret meget nogle gange, men hvad ved jeg? jeg er jo bare dum -.-'
Min mormor hun er bare "dum". Hun er meget sød men forstår ikke så meget. ^-^

Doo'h hvor er jeg efterhånden træt af det hele.. ku de forfanden da ikke bare være normale, søde bedsteforældre...
Men hvad.. jeg overlever nok, jeg har nogle fantastiske venner. Mere kan jeg ikk forlange :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar