onsdag den 15. februar 2012

Efterskole... besværligheder

Så troede jeg lige at jeg havde planerne for min fremtid iorden. Jeg havde vænnet mig til tanken om det jeg skulle.. Noget af det negative ved mig, er at jeg skal bruge tid til at acceptere forandringer, til at tænke det igennem.
Planen var så at jeg skulle på efterskole i Grindsted hestelinje. Havde accepteret tanken, var begyndt at glæde mig.
I starten ville jeg ikke afsted, jeg var bange for tanken om fremmede mennesker, at skulle bo blandt totalt fremmede mennesker. Var og er stadig bange for ikke at blive accepteret.. i:
Jeg er måske ikke den bedste til at snakke med nye mennesker >.<
Jeg vil bare have det til at være som det plejer...

Men jeg var så begyndt at glæde mig, ret meget faktisk.
Så kom mine forældre så her igår og fortalte mig at det viste sig at den efterskole jeg skulle på, eller den linje jeg skulle på kostede 1000 kr. ekstra så det ud til. Så hvis det passede kunne jeg ikke komme til at gå der..
Jeg har næsten ikke tænk på andet end det siden igår.. i:
Jeg føler mig bare ikke klar til HTX.. og har ikk lyst til at tage 10 kl.
HTX tja ville da måske komme i klasse med Simon hvilket ville være vildt fedt men alligevel i:

Men nu til det positive.. blev meldt ind på design og gastronomi.. så nu lærer jeg da at sy xDD
MANGE COSPLAYS JEG VIL SY 8D ej xDD

Men tja.. er stadig bange for ikk at blive accepteret.. men det skal nok gå ^-^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar