tirsdag den 7. februar 2012

Stress..

Den lorte projekt opgave stresser mig..
Kun 2 dage er gået og er alligevel føler jeg mig så mega meget bag ud.
Ikke fordi der ikke er nok at skrive om, der er masser. Masser af mennesker at kontakte, men tør jeg ringe til dem? nej..
Hvad fuck skulle vi spørge dem om anyways...
Nå men det er nu stadig meget hyggeligt at arbejde sammen med Mie :'3

Selvom når vi så tar ogs sammen til at skride hjem til hinanden bare sidder og stener lol.. xD
Bare et meget godt råd.. lad vær med at drikke cult inden man skal interviewe nogen... xD
Lol nu fik jeg lyst til cult igen -.-'
Det går aaaldrig godt.. og man får bare lyst til underlige ting som at bage kage.. o0
Ja det var så hvad mig og Mie fik tiden til at gå med, men fuck det var morsomt alligevel.. ja vi er tykke ^-^'

Nu hun så lige smuttet hjem, og burde egentligt fortsætte.. men magter virkeligt ikke..




                                             - Hvor er vi grimme xDD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar