mandag den 13. februar 2012

Forvirret..

Jeg føler mig forvirret..  ka ikk finde ud af mine følelser.. x33
Jeg føler at alt det jeg følte før, bare er væk... hvilket forvirrer mig..
Jeg har været så ked af det pga. ham..
Ikke at han har gjort mig noget, jeg har det bare med at lægge alt for meget i små ting.
Jeg havde det som at han hadede mig, selvom Anko og Mie blev ved med at sige at han ikke havde nogen grund til det.. Og de har jo egentligt ret >..<
Men jeg har det bare med at se negativt på alt ting.. jeg burde blive mere positiv.. :33

Jeg snakkede over skype med ham den anden dag, jeg blev vildt glad. Havde savnet at snakke med ham, og alligevel havde jeg det anderledes.. o.o
Damn.. det ville også være meget nemmere hvis jeg holdt op med at tænke på ham på den måde. Det ville gøre det hele meget lettere.

Så blev vores projekt fremlagt.. Omg jeg var nervøs o.o
Rart at være i gruppe med Mie :3 og tror da ogs det gik okay.. håber på det ihvertfald :33

Ingen kommentarer:

Send en kommentar